No sempre és fàcil saber què menjar abans d’un partit. padel. Intentem veure-ho amb més claredat amb Thibault Perreon, expert en nutrició, des de MondayBox.

Diferents hàbits segons l'individu

Avui està clar que la nutrició no és necessàriament el centre de les preocupacions dels jugadors de futbol. padel. Cal dir que tothom sempre ha tingut els seus petits hàbits que poden variar dràsticament en funció de les personalitats. Algunes persones no poden empassar-se res abans ni durant el partit, mentre que d’altres se senten obligats a menjar alguna cosa per por d’empitjorar si el partit s’allarga.

Alors quina solució adoptar per atacar el partit en les millors condicions? Respon amb Thibault, el nostre especialista en nutrició.

El primer punt a tenir en compte és que tots som diferents i que el nostre cos s’adapta de manera diferent segons la situació. La digestió pot variar realment segons l’organisme i el més important és conèixer-se perfectament per evitar errors que puguin tenir conseqüències en el resultat final.

Els punts importants

Malgrat tot el que s'ha dit anteriorment, podem recomanar diverses coses importants abans d'un partit o competició:

  • La hidratació és un factor essencial en el rendiment i també redueix considerablement el risc de lesions. No es pot cometre un error pitjor que arribar al terreny de joc amb set o aconseguir un partit complet sense beure ni una gota d’aigua. Punta petita, si teniu les cames pesades i sentiu que arriben els rampes, preferiu aigua amb gas i fortament mineralitzada.
  • Per facilitar la digestió, eviteu menjar l’hora anterior al partit. L’ideal seria que mengeu dos o tres hores abans de fer exercici per evitar qualsevol risc de distensió.
  • Si jugueu al matí, és millor prendre una compota amb farina de civada o granola. Un plàtan (no verd) també és una bona manera de tenir-ne un ingesta d’energia sense tenir l’estómac massa ple.
  • Si jugueu a la tarda, és millor consumir verdures cuites i carn blanca o peix juntament amb hidrats de carboni. Eviteu els aliments amb salsa o carn vermella que requereixen una digestió molt més llarga.
  • Si teniu gana, us aconsellem que consumiu compotes o Boles d’energia que són una autèntica potència en un sol mos. Molt pràctic per lliscar a la bossa i portar-la durant els canvis de costat.

Monday Box boles energètiques

Per exemple, podeu fer un recorregut ràpid pel lloc mondaybox.fr per tenir l’equip ideal per atacar els vostres partits de la millor manera possible.

l'equip Padel Magazine intenta oferir-vos des del 2013 el millor de padel, però també enquestes, anàlisis per intentar comprendre el món de padel. Del joc a la política del nostre esport, Padel Magazine està al vostre servei.

etiquetes